Tuesday, November 23, 2010

PB : Another Happy Lady

I'm happy when my customer is happy!

I'll make sure, that my customer is pleased and happy with her Premium Beautiful corset and that's really make my day!

Dalam apa2 jua pekerjaan, kite mesti ikhlas dan sepenuh hati untuk membuatnya, bukan semata-mata untuk dapatkan ganjaran/hasil. Of course lah, nk dapatkan ganjaran kan, tetapi puas hati saya jika ianya berbaloi dah rasa sangat-sangat bersyukur jika customer, sangat-sangat happy. Baru lah rasa penat lelah tu berbaloi!!

Last Sunday, jumpa prospect cum customer corset Premium Beautiful, Seri. Dia memang terdesak sangat nak pakai corset sebab dia nak pakai baju pengantin pada ari Sabtu (26/11/2010) di Lahad Datu, Sabah. Dia risau kenaikan berat badan yang mendadak, dan baju nikah yang dia pakai tu dah tak muat sebenarnya. Dah ketat, hampir nak menangis dia bile dia call saya haritu. Walaupun ada tempoh seminggu saja lagi, dia baru dapat jumpa saya dan terus tempah set corset. Disebabkan dia betul2 nak pakai untuk majlis persandingannya, saya usahakan untuk Seri. Alhamduillah, saya dapat pakaikan corset untuk Seri dan dia happy-happy sangat. Dan dia senang hati pegi training di Singapore.

Saya minta dia pakai baju nikah yang dia kata tak boleh nak sarung lagi, jeans size 29 Seri kata sampai peha je, tetapi dia terus dapat pakai sampai atas.....cuma tak boleh zip je. Tu pun dia dah happy sangat. Kalau tak memang tak boleh pakai langsung, tersangkut kat peha je.


Tak rugi memiliki corset Premium Beautiful ini, especially bila tiba majlis besar cam gini. Siapa yang tak nak nampak gorgeous and marvellous bride kan...


ni lah Seri selepas memakai corset Premium Beautiful in her baju nikah.
Seri bernikah lebih awal dan dia adalah sangat sibuk orangnya, lepas saya pakaikan dia corset ni, terus dia ke Singapore for training. I'm grateful that she's so happy with her corset!! And Seri terus berminat dengan Bisness......tak rugi kan!!

Pembentukan Badan yang serta-merta apabila memakai corset Premium Beautiful. Menakjubkan?? Cantikkan bila memakai baju pengantin.


Budak kecik ni bukan customer yea, dia bodyguard saya. Ikut sama jumpa client!!!

Saya akan hantar corset idaman anda dan pakaikan untuk anda hingga anda puas hati!!!


5 comments:

Kak Mahh said...

Tahniah,teruskan bisnes anda.

Miss Secretary said...

wowww!cayalah k.ayu!so proud of ya...sok yana nk p ukur bdn sorg customer...nebes gak coz da lame x mengukur bdn for pb ni kan..wish me luck yer!;D

LINA EVERLYNN said...

dah beli...tp tak start pakai lg :) hehe.best2 nk body camni gak

CiKaYu said...

zmah,
tq kak for your support...

nana,
chaiyok, good luck dear!

lynnshaari,
pakailah....hasilnye sangat marvelous !!

Ermayum said...

cai yok cai yok AYUuuuuuuuuuuuuu

Post a Comment