Tuesday, October 26, 2010

What PB can offer YOU?

Bila orang menanya kenapa corset Premium Beautiful ni MAHAL, saya jawab, adakah anda mahukan yang terbaik untuk diri anda? Kualiti yang sangat-sangat baik, yang mempunyai LIFETIME WARRANTY. Anda akan mendapat segala kebaikan demi kesihatan dan kecantikan diri. Sanggupkah melabur RM 2600 untuk satu set Corset Premium Beautiful dengan kualiti dan kebaikan yang terbaik? Adakah anda tahu yang Corset Premium Beautiful ini menjadi pilihan No. 1 wanita-wanita di Malaysia, malah yang di luar negara pun mencari-cari corset ini .


Hanya perlu pakai dibadan selama 8 jam maksimum sehari. Anda boleh mendapat kebaikannya, dalam sehari pun boleh nampak kehebatan corset ni .




Rungutan yang saya selalu dengar, saya nak cantik, badan nak kemas, perut nak kempis, peha & punggung nak pejal & mantap, breast tak nak londeh, baju-baju yang lama nak pakai balik sayang nak kasi orang or buang.... malas lah nak exercise, saya suka makan, saya selalu diet yo-yo, jeles nye tengok si Aminah tu badan dia cantik je....hubby i tak suka lah perut i buncit, dia malu nak jalan dengan i sebab i gemuk....saya nak kahwin tapi tak nak nampak badan gembuk dan flabby bile pakai baju pengantin....lepas bersalin, perut ni tak kempis-kempis lah, strechmark saya tak nak ilang-ilang dah pakai cream/lotion macam-macam dah...

Kita sendiri pun pernah merungut kan.....persoalannya apa ikhtiar kita untuk menyelesaikan masalah ini?






Masalah breast cancer, cervical cancer, breast lump dan macam-macam lagi jenis penyakit melanda kaum wanita seluruh dunia setiap hari. Pemakaian Corset Premium Beautiful banyak membantu wanita-wanita mengesan ketumbuhan yang terdapat di payudara wanita. Tidakkah terasa beruntungnya diri ini dapat memakai Corset Premium Beautiful ini? Fikirkan lah tentang perbelanjaan perubatan, hospital dan rawatan yang sangat-sangat mahal sekarang ini walaupun kite ada insurans. Tetapi bagaimana dengan masa dan kehidupan dengan keluarga dan anak-anak?

Corset Premium Beautiful memberikan apa yang anda inginkan...

Call me for consultation : 013 2206010, ladyayu78@gmail.com

**pics from google




0 comments:

Post a Comment