Monday, August 2, 2010

PB or SPANX = Part 2

Hola, mari kite sambung cite pasal Premium Beautiful and SPANX. Sebelum itu, entry ini paling banyak gambor. Almaklum, yours truly ini memang perasan tak hengat. Maafkan lah kegedikan saya ini yea....ini adalah untuk memenuhi permintaan beberapa teman minta saya reveal kan apa yang telah saya lakukan kepada diri saya ini. Jangan lah muak singgah blog saya iye. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Referring to my previous ::ENTRY:: , saya baru pakai Corset ini dlm 5 bulan lebih. Nak cite banyak-banyak perihal corset ini, saya rasa ramai dah tahu apa kebaikannya kan. Nanti you all boring pula kan.

Kalau pegi blog cam Hanis or Salha ada juga beberapa blogger yang lain cerita pasal corset ini kan...kelebihan dan kebaikan yang sangat menguntungkan dan berbaloi dengan investment.

Apa yang ditunggu lagi, meh kite tengok hasil dari pemakaian corset secara konsisten ini...

Taadaaaaaa!!!!!


gambar ni takde crop-crop yea...

Gambar kiri tu memang saya tak suka tengok.....perut buncit. Pipi kembung. Lengan besar. Punggung jangan cakaplah you all, bagai nk pecah jeans tu. Tapi after pakai Corset ini, alhamdulilah. Banyak bantu saya untuk penurunan berat badan. Walaupun saya makan punyalah banyak kan....dah memang suka makan. Asal nak beli baju je stress, tension, sedih....memang membara je rasa marah sebab tak muat kan, dulu size XL, sekarang size M. Seronok sangat. Paling best, merampingkan pinggang yang tak ramping tu. Perut yang buncit pun boleh kempis tau.




After pakai PB for 3 months.....

Yang best pasal Corset ini membantu saya untuk meningkatkan metabolic saya yang semakin menurun, I even wear it during my workout in gym. Tapi bukan the whole set yea....kang pengsan pula tak leh bernafas. Tapi cuma Girdle sahaja. Dengan bersenam dapat mengaktifkan F.I.R (Far Infrared Rays) di girlde itu. Lagilah kuat berpeluh dan lagi lah cepat tisu-tisu lemak itu bertindakbalas. Amazing kan.


saya hanya boleh tunjuk bengkung je sebab, girdle dah pakai kan...

Dr Suraya tu yang memang dah kurus, cantik and slim tu pun pakai PB ini untuk maintenance sahaja, which is membantu untuk re-shape bentuk badan setelah mengandung dan bersalin. Sebab itu ramai ibu-ibu yang baru pas bersalin, tercari-cari set Premium Beautiful ini. Jangan heran tau, ada kawan saya baru pregnant 3 bulan, dah siap2 beli set Premium Beautiful. Dia kata pas bersalin nak pulun cantikkan badan.


Siapa kata, badan dah kurus takperlu pakai corset. My colleague yang kurus ni, baru je pas bersalin 5 bulan. Anak dah 2 yea.....terus beli corset nak pakai katanye nak maintain bentuk badan and perut biar kempis sentiasa. Percaya tak dia ni kurus sangat-sangat. Tengok je lah badan dia ni haa....

lepas pakai PB.

WOW, nak cite banyak pasal kelebihan corset ini memang tak cukup 1 entry sahaja tau. I do have one client, pakai PB dah 5 tahun, dia beli another set untuk tukar-tukar je setiap hari. Tanpa corset ini cam tak best je rasa pegi keje. Badan tak rasa cantik, padahal badan dia memang cantik sangat. Dah koyak girdle, pegi hantar repair, sampai dah maksimum nak repair girdle tu.

So apalagi, jomlah ber'Premium Beautiful'. Nak raya ini deknon, akak-akak, moh kita kasi badan cantik & ramping. Amik peluang bulan puasa untuk mengecilkan bahagian yang kita nak kecikkan.




contact me for free preview & consultation : ~



5 comments:

Anonymous said...

ohh..Has x pernah cuba pakai PB time workout!! kn cuba gak ni. power spanx pun Has ada pakai time wearing kebaya @ long skirt ;)

CiKaYu said...

has, yea has, try pakai girdle tu time workout. peluh tak hengat...

knv said...

you look great! :D

Unknown said...

Cikayu: ada pix tak kluar lah... xpuas tengok nie.. :)

Ermayum said...

amboi puji dr suraya heheh
dear beli byk brand da memang da beli but apa apa pun dicipline mesti ada - rajin mesti ada nak g toilet every 1 hour senang ke - i kalu da lelama malas aah nak shi shi susah nak cepat cepat hehe

Post a Comment