Wednesday, August 11, 2010

Putera Kecil

Salam Ramadhan,

Alhamdulilah bertemu semula bulan Ramadhan. Mudah-mudahan ibadah puasa pada hari ini diberkati ALLAH s.w.t. Tiada yang lebih baik selain dari mendapat keredhaan ALLAH s.w.t.

Seronok saya lihat ramai kawan-kawan di alam maya dan juga di sekeliling saya yang sedang menanti kelahiran dan juga yang telah pun bersalin. Tahniah!! Naluri untuk memilik cahayamata seorang lagi membuak dalam diri. Mudah-mudahan ALLAH perkenankan.

Saya rindu ketika Danisha berada dalam perut saya dan menendang, kadang hiccup, kadang-kadang sampai tak boleh tido sepanjang malam.

Saya rindu waktu saya mengandungkan Danish juga. Putera hatiku. Kasih mama sentiasa mama kirimkan, Danish. Datanglah, pulanglah menjenguk adik mu, mama & baba. Lihatlah kerenah adikmu, sungguh comel. Dengarlah omelan adikmu, yang baru belajar bercakap.



Mudah-mudahan, saya dikurniakan cahaya mata yang ke-3 persis Danish. Amin.

0 comments:

Post a Comment