Thursday, December 23, 2010

Saya fully BF, kalau pakai PB bagaimana?

Banyak query tanya bagaimana nak breastfeed bila kita pakai Premium Beautiful ni. Susah ke, tak rosak ke Premium Beautiful ni masa tengah pump. Macam-macam lagi soalan.

Tak susah sebenarnya, bila mommy nak pump, mommy just longgarkan tali Long Bra semaksimum boleh dan boleh terus pump atau menyusu. Mudah saja. Tak dapat nak gambarkan camner? Ok, saya sharekan di sini info & visual bagaimana nak pump or BF baby masa pakai Premium Beautiful. Info ini dari business partner Maisarah, dari blog Amalina.

pump susu semasa memakai Premium Beautiful

thanks to Puan Anon yg bertanya... so saya buat entry kat sini camner nk pam susu bila pakai PB :D

nasib baik ada mannequin nih..so bleh tunjuk camner :D


btw, ramai je pumping mommies yg pakai PB while pumping...yg saya tau adalah Fizamior, Yaya and Hanis...now, saya pun join d club :D



if nk pam susu pakai PB, just longgarkan tali long bra(adjust mcm tali bra tuh), pastu turunkan cup bra...pastu bleh la letak corong pam n pam mcm biasa..

kalo pakai freestyle mcm saya, ada cangkuk khas kan yg medela bagi, pakai yg cangkuk A and sangkut kat adjuster long bra td tuh..pastu yg nk kepit tu,kepit kat waist nipper(bengkung)..pastu bleh la freestyle hehe...



if pakai manual pam/electrik pam yg kena pegang, pegang je la pam tu..nanti bila dah siap, angkat balik cup bra tu n settled..kemas2, n basuh pam :D


Senangkan? Tak susah. Applicable to semua jenis pump. Medela, Avent, Spectra......mudah je. Tak menyusahkan, malah payudara kita tetap maintain je, tak jatuh sebab Long Bra dan waist nipper mengampu payudara kita. Sangat-sangat best kan Premium Beautiful ini. Berbaloi every penny we spend. Lifetime warranty, tuk kesihatan dan kecantikan. Keharmonian rumahttanga, sudah tentu.


Tinggal 8 hari lagi promo cash rebate Premium Beautiful ini. And, from PB you can generate income to 5 figures. Tak percaya? Jom discuss.....

0 comments:

Post a Comment