Wednesday, September 15, 2010

Raya mode, makan. Raya mode, makan

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua bloggers yang dikasihi dan disayangi. Minta maaf tak sempat nak melebarkan ucapan ke setiap blog. Rasa amat terkilan tidak dapat singgah satu-satu untuk tinggalkan ucapan Raya. Ampun maaf. Baru sekarang kesempatan ada untuk buka blog ini. Nak update pun tak tercapai dek tangan. Semoga ceria menyambut lebaran. Berhati-hati ketika dalam perjalanan melawat sanak saudara. Semoga selamat tiba dan ceria beraya.

Seronok di hari raya ini, dapat berkumpul dengan family dan jumpa kawan-kawan kan. Yang paling best ialah MAKAN...dan MAKAN...dan MAKAN. Itulah yang saya buat setiap kali beraya. Rezeki dah terhidang, kang kecik hati tuan rumah pula kan. I had a blast Hari Raya both, at my MIL place and at MOM. Makan nasi minyak and nasi berempah di MIL side. Yummy betul. Di JB pula makan rendang ketupat and the best is LAKSA Johor lah babe...apa lagi, makan dengan tangan sambil menjilat jari jemari.....perggh...tu yg sodap.

Well, malam ni, Syawal ke-6 pula makan lagi di rumah my SIL. Semalam di rumah adik, buat western pula. Ok lah, selera sikit asyik mengadap rendang, ayam merah & ketupat kan.

Bulan pose ilang berkilo-kilo, dah raya, tambah berkilo-kilo lagi. Tapi ada Premium Beautiful, ok saje. Semua tercontrol. Cun dan maintain saje badan.

Ok peeps, go to go. Thats all for now, to be continued.

Salam Lebaran dari saya....

1 comments:

Nana said...

wahhh best betul raya kat malaysia. Raya ke 6 still happening lagi kan? kat sini .. raya is pretty much over for us! *sob* *sob* cian we all.

Anyways, Selamat hari raya. Maaf Zahir Batin ;D

Post a Comment