Wednesday, April 7, 2010

Bila tidur tak lena, asyik teringat je

Saya jenis yang cam gini. Nk buat camner....memang kalau dah suka 1 barang, murah ke mahal ke, branded ke tak...tapi kalau dah suka. Saya memang akan perap dlm paler otak, kalau selagi tak ilang perapan tu, memang selagi tu lah rasa tergedik-gedik nak juga. Macam handbag Coach Soho Pleated ni. Sekali pandang cam tak suka, 2 kali pandang, saya suka. Dan malam tadi saya asyik terbayang-bayang je. Camner ye.....aduhai parah ni. Orang kata, kalau dah teringat saje, jawabnye kena beli kan....sendiri mau ingat lah.




gambar bag i dpt dari this website

7 comments:

nydia said...

sama la.....i pun kalo dah terbekenan satu barang, kalo tak beli mmg sampai bwk mimpi la...hehehe,

Nurhayati said...

setuju!!!
kalau dah suka tu mmg kepala hotak ni asik teringat je.. huhuhu
cepat2 beli tau..pastu melaram kat blog ;)

cikayu said...

nydia,
dari brg kecik pun boleh buat dlm mimpi kan...

yati,
seharusnya lah kena beli gak lah ni....nanti i melaram ye..

Elziera said...

jangan sampai mengigau sudah.. hahaha..

biasa la klu dah berkenan di hati kot mana pun mesti nak dapatkan jugak2.. hope u'll get it soon.. leh kta tumpang sekaki jamu mata tgk u melaram dlm blog nie.. hehe.. :P

cikayu said...

elziera,
bnyk pula yg berkenan kat hati...camner ek? tak tau dah nak pilih...pompuan..pompuan..

ERMAYUM said...

salam ziarah balik - tq dtg visit i :)
itula pompuan apa nak buat heheheh beli la dear kalu tak nanti angau - heheh

CiKaYu said...

ermayum,
tapi...saya dh dapat yang lain.....hehehe...

Post a Comment