Thursday, June 17, 2010

'M' and 'B'

M for MALAS

B for BOSAN



bile mood malas dan bosan tahap cipan ni dah sampai kemuncak, ini lah jadinya serba serbi tak kena, serba serbi malas benor. Blog pun dah hampir nak bersawang penuh dah ni, tinggal lelabah je lum tutup abis. Kalau tutup abis, makanya memang kena vacuum tahap 2000watt gamaknya.


Alahai badan, pehal ko malas sangat ni.....biasa tau..nak kena babap ni...

4 comments:

ERMAYUM said...

kadang 2 memang cam tu dear hehehe
meh i bababbbbbbbbbb u - eh sorry terlebih kuat lak

C.e.T.o.T said...

hahahahaha..... nak tolong ermayum babap ko gak... x nak babap la.. nak tendang terus.. wakwakkwa

mJ said...

ala me pon malas gak...just take your time ye

CiKaYu said...

ladies...sekarang ni pun i tgh malas lagi..camner ek??

Post a Comment