Tuesday, December 15, 2009

wishlist or keinginan

bulan disember memang best setiap tahun bagi saya sebab birthday & anniversary. dan lagi best year end sale atau yes. cam dalam radio si laki sebut yes..yes. si suami kata cam kena sampuk perkataan yes. seronok sangat sebab boleh shopping dengan potongan harga yang best-best. tapi barangan yang dibeli tu bukannlah dari kalangan high-end or designer line tapi cukuplah sekasar keinginan puaskan hawa nafsu. banyak wishlist yang ingin di'delete' kan dari senarai tapi kalau delete mesti ada angka wishlist tu bertambah...memang dasar tak pernah puas. salahkan dunia fashion yang semakin menyeronokkan dengan pelbagai hidangan baju, kasut, makeup, handbag dan aksesori yang menarik. masuk saje kedai diva, mata dah pusing-pusing cam lolipop. masuk charles & keith, terpegun tengok wedges dan stiletto yang killer. masuk mng, zara, jaspal aduhai badan tergedik masuk fitting room. boleh jadi gile ok. ada duit dgn takde duit je.....tu lah hawa nafsu saya.

wishlist saya panjang sangat......tapi banyak yang memerlukan modal yg tinggi. macam-macam ada. mungkin 1 hari ada rezeki atau my 'power of will' will realize my wish, someday.

kenapa tak minta dari suami saje? suami memang boleh bagi, tapi mungkin tidak, biarlah saya milikinya dari hasil pendapatan saya sendiri. saya akan rasa lebih kepuasannya. lalu depan chanel, tods, fendi dan prada, aduhai memanggil saje. sabar ye, rezeki belum ada lagi.

saje je ngomel-ngomel di petang hari.....daaaaaa

0 comments:

Post a Comment