Monday, December 14, 2009

hari minggu yang lalu....

......... menyambut harijadi saya dan anniversary kami yg ke 4 tahun...walaupun tiada candle lite dinner, cukuplah setakat masa yang dihabiskan bersama suami tercinta. sekadar tengok new moon dan makan-makan saja, kemudian mencari hadiah harijadi yang suami tercinta tak sempat nak beli sorok-sorok dari saya. akhirnya tawaf 1 midvalley hingga lah terpikir, saya perlukan sehelai jeans yang baru. kemudian, tension bnyk takde size. sabar lah ya diri, cepat-cepat lah kurus agar boleh masuk balik size 29 (jadilah realistik ok nak masuk size 27 konon).


kemudian, hari sabtu, seharian di rumah menjaga tuan puteri saya kerana suami tiada menghadiri sukan paralimpik di kelana jaya. menjadi organizer majlis haruslah bertungkus lumus kan. makan, tido dan main je lah saya dgn tuan puteri danisha.


hari ahad, jam 12 terpacak lah saya di hentian serdang menjemput akak & mak saya dari jb kerana menemani akak yg ada course di bangi. terus zaassss ke midvalley untuk tujuan makan. sebenarnya nak makan saja, tapi telah terjebak di beberapa kedai yang kami tinggalkan jejak dengan duit-duit kami...uhuhuuhu.....tanpa ada kokongan dari para lelaki, makan lebur lah duit-duit kami di kedai-kedai tersebut. apa boleh buat, sape suruh buat year end sale......tengok apa dah jadi.

dari jam 1.30 hingga 7.30 di midvalley & the garden saje. i was so happy spending a precious time wit my mother & sister, we were having fun, citcat, gossiping, sharing a joke, laughing at each other's funny action that we made during our outing and furthermore, my daughter also enjoying the time with her nenek & mak ngah. more happy coz my sis bought me 2 glam flat shoes from tomai @ the gardens and black & white blouse from east india co. from my mother. luv u so much. mulanya nak mascara bobbi brown, tapi bile mak shows me 1 blouse cantik, tak pikir panjang. i wish both of you could stay more few days. wednesday dah nak balik. so sad lah! uhuhuhuhuhu....... dah lama tak shopping together cam gitu. yg penting, masa yg di habiskan bersama.

ok ladies, how bout ur weekend...mesti syok kan!!

1 comments:

C.E.T.O.T said...

my weekend.. membosannnnkan..

Post a Comment