Friday, March 25, 2011

Hai, apa khabar

Sepinya blog ni. Takde khabar berita. Org lain ada blog, hang pun nak ada blog juga. Pastu sepiiiii.... Seriously, mmg mood nk update blog non-ado!

The whole month of march is the busiest month. Macam-macam. Buat-buat bz kot. Berbloghopping tuk dptkan ilham tapi, ilham tak juga mari-mari.

Ooo...nak cite pasal trip langkawi with the whole of family, besttt banget! Gambo pun lum upload lagi. Tak best cite takdok gambo, kang kata aku syok sendiri. Pes time weiii ke langkawi. Org lain dah bertrip2, aku baru nk jejak. Tu pun, ehsan ayahanda membelanja anak-anak & cucu! Timakasih abah, insyallah murah rezeki abah n panjang umur!

Skrg ni dlm lrt nak balik. Hubby tunggu kat stesen sg besi. Makin penuh lrt. Sib saik dpt seat sbb naik dri pwtc. Jarang benor naik lrt, alternate days je. Sebab sibuk dgn Premium Beautiful. Kalau takde appointment naik lrt. Lagi cepat n senang. Tak ler menyumpah-nyumpah sangkut dlm jem jeee...

Ok, dari non-ado ilham, terus merapu. Esok sabtu, syoknye. Leh guling-guling dgn Danisha. Danisha dah semakin petah cakap. Geram tgk dia. Rasa nk gigit mulut dia. Dah pandai ajuk cakap mama n baba dia. Aku bgi adik nak tak Icha?? Doakan mama k. Cian awak, nanti ada kawan nk main ngaduh kan....tapi pantang kena marah, kememeh. Tau tak kememeh tu apa? Sikit-sikit nk nangis. Gembeng tul anak aku ni. Ikut sape entah. Manja tulll...tau tak gembeng tu apa?? Kuat merajuk lerrr...

Ok, dah merapu ikan kerapu ni. Lrt makin penuh, sat lagi org yg diri depan aku ne boleh baca terus post aku ni, tak yah nak buka-buka website.

Thank god is friday peeps! Alhamdulilah Allah panjangkan umur n berikan kesejahteraa tuk hari ini. Moga esok Allah kurniakan keberkatan, insyallah! Amin.

Have pleasant weekend!
Sent from my BlackBerry® smartphone

1 comments:

Anonymous said...

it is hightime dah utk Danisha dapat adik
bila lagi kan rezeki pun makin bertambah and meletup hehh - erma

Post a Comment