Tuesday, March 16, 2010

nak cari baju...nak cari baju

27hb ada dinner....theme kaler merah & hitam. aduhai mak, mana nak cari. time is running out...serious takde masa dek non nak cari. baru abis mid-term exam. stress tak abis lagi ni, soon, final just around the corner, but at least ada lah time nk study. coz scheduled in April. still got the time. the dinner...dinner ni...next week. tak cari lagi baju. weekend ni tak sempat. in-laws dtg rumah pula. my sis-in-law bertandang side kat subang. mak panik.....

ok..slowly...take a deep breath. jgn mengelupur ok. just a few kind of dresses or plus the blouse yang menarik hati saya.


saya harap-harap lah dapat jumpa blouse cam ini kaler merah or black. boleh lah saya tambah chunky beads on it. nampak glam kan. match with black skirt. pastu clutch warna gold...walalalala..

saya suka this cutting and also the layer....kalau pakai inner hitam menarik ke?
this is so gorgeous kan...dah cam nak pegi ballroom dinner lak. over lak. marah akak-akak glam nanti


from 3 dresses...i'll pick the 3rd, gorgeous kan...

ni apa kes lak nak pakai cam gini....kalau masqurade party mungkin saya leh consider lah kan...

yang ini short dress. saya rasa tak sesuai, tapi cuma suka tengok cutting.. kalau labuh kan cantik, cam jubah. pastu pakai tudung lip-lap warna merah. match with gold clutch. nice kan...












adohai mak...............mana nak cari ini, kat variante, envee, karen millen, warehouse, hajab?? mungkin kah ada? honestly, i have limited budget, not more than RM 500....sebab dinner ini meraikan teman-teman yang akan naik pentas terima anugerah....mine will be on 17 April...jeng...jeng....tunggu saje transformasi saya nanti.....petang ni nak pergi garden or midvalley...sempat ke nk cabut..

0 comments:

Post a Comment