Thursday, July 30, 2009

icha dan bitbit putih...

hari ini hari yang ke 4 icha saya di jb. sehari 5-6 kali saya call mak tanya keadaan anak dara saya di sana. alhamdulilah tidak meragam or merengek, saya tinggalkan bekalan baju buat dia di kala hendak tido. gusar hati kenangkan dia nanti. kata mak, dia asyik berjalan 1 rumah, cuma tangga je tak pandai nak daki, kalau dah pandai sure keje naik ke tingkat atas je. alahai, dah pandai jalan anak omak tu. tapi syukur 1st step dia adalah bersama saya & babahnya, jadi kami dapat rakamkan dia pandai jalan. tapi sekarang mak kata dia dah laju menyusur segenap sudut di rumah. di rumah ada seekor rabbit putih besar belaan adik saya bernama BitBit. bile bangun pagi je sebut BitBit, bukan mama, bukan baba, tapi BitBit... tiada lain yang disebut sekarang ini hanya lah BitBit. pantang nampak pintu grill terbuka pasti nak keluar sambil sebut BitBit. BitBit juga yg ko ingat.
now her fav word is BitBit. nak masuk dalam diary agar dia dapat tengok kembali apa perkataan yang menjadi kegemaran dia. oo i miss her like crazeeee...

at 5 months

0 comments:

Post a Comment