Wednesday, February 4, 2009

Tag telah selesai dilaksanakan....

Tag dari Mrs Noba....


1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda











2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda

Mrs Noba


3.Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya..

10 fakta? Ni ada yg merepek-repek ni..takpe cuba dulu..


1.Saya suka makan. Me & hubby suka cuba tmpt makan yg ada menu yg best, pantang dgr ada tempat makan best..mesti nak cuba (mana tak gemuk)

2. Saya suka tgk dvd...dulu suka tgk wayang, bile dah ada si montel tu, takkan nak angkut dia pi tgk wayang lak. so beli dvd tgk kat umah...marathon sampai 2-3 cd 1 malam pun takpe.

3. Saya suka kemas rumah.....mmg tak leh tgk benda bersepah...sakit mata mak tgk benda bersepah, pantang tul...


4. Saya suka masak...takde lah sedap sangat, tapi suka cuba resepi baru untuk dijamu kepada keluarga...(so far takde lak yg sakit perut)

5. Saya suka ambik gambar....pemadangan, potrait, gambar si montel saya tu...

6. Saya suka beli kasut...hahahaha....teramat suka..

7. Saya suka pegi potong rambut....pantang panjang sikit, dah gedik2 nak potong rambut...actually suka amoi salon cuci rambut & urut sekali...best tul lah...boleh terlelap..


8. Saya suka Anuar Zain....pernah pegi tgk show dia di Hotel Singgahsana, dpt pula bergambor dgn dia pastu dpt peluk dia....mmg aku ngigau 7 hari 7 malam...


9. Suka kumpul dgn adik beradik, borak2, makan2, gosip2, ketawa2...best tul!

10. Saya suka beli magazine....esp.. women's weekly, her world, mamibaby & pa&ma


Dan pemenangnya adalah:

mummydasy
cetot

2 comments:

C.e.t.O.t said...

yiii jahat sungguh..aku x mo jadi pemenang!! keke

CiKaYu said...

buat jgn tak buat...

Post a Comment