Tuesday, January 13, 2009

seliparku berlobang

alkisah, ketika hendak ke toilet sebentar tadi, aku menukar kasut ke selipar...tetiba..ek eh..selipar ku berlobang lah....dan sudah haus tapaknye lah....ler...baru perasan ke....moral of the story...guna selagi boleh guna hingga koyak rabak, rosak, putus tali, tapak haus, tapak berlobang dan macam2 lagi...guna selagi daya...kalau putus tali, walaupun tapak masih tebal, harus usahakan sambung talinya...selagi boleh pakai.

tapi bile dah berlobang ni, kena ganti lah gamaknye, takkan nak pakai juga...lagipun tapak dah haus....tapi sayang nak buang. kenapa? sebab selipar ni di beli dari bata dan corak selipar itu adalah hasil lukisan anak2 yatim acheh ketika tsunami melanda. syarikat kasut bata telah menjadikan hasil lukisan mereka tu dicetak di atas selipar supaya pembeli dpt membeli sambil menderma. kesimpulan, tiba masanya tuk aku mengantikannye yg baru. gambar akan dipaparkan disini tidak lama lagi...amik gambo guna kamera, tak bawa pula wire. will update soon...sekian.

5 comments:

Yan said...

anda telah ditag!

DASY world said...

Salam perkenalan,

change link ye...

Nurhayati said...

hihi... nak tgk selipar berlobang iteww.. :)

salam perkenalan jua

Mrs Noba said...

sila amik gambarnya..
nak jugak tgk!
mcm menarik...

AYU said...

gambar tetap akan dipaparkan disini...tungguuu..

Post a Comment