Tuesday, January 13, 2009

kerja..kerja...

hari-hari rasa malas nak dtg kerja......pendek kata, selagi tak tutup mata, keja..keja..(pernah dgr skrip tu kawan2?) kalau tak pegi keja, camner nak ada duit. kalau takde duit, camner nak beli makanan. kalau tak makan camner nak buat keja dan yang paling tak bestnye kalau tak kerja, camner nak ada duit pegi shoppping!....perasan tak betapa relevannya hal yang berkaitan dengan KERJA!

oleh itu bekerja lah bersungguh2, sesungguhnya dengan bekerja, secara tidak langsung kite juga beribadah.

3 comments:

Yan said...

tapi kalau dah takde hati.. payah jugak.. kekeke..

AYU said...

tu lah pasal....bile takde hati nak keje nak buat camner? harus bingung memikirkan....kekekekek jadi utk tidka jadi bingung, buat lah keje....

nydia-mama akif said...

Hi....salam kenalan....
Biase ler tu...kalo dikutkan sgt ati ni mmg malas jer nak kerja..kat opis keje,balik rumah pun kerja lg kan...tp takpe la....nak taknak idup kene teruskan...hehehe

Post a Comment