Tuesday, May 24, 2011

Kasut 45 hengget

Kasut baru brand Primavera RM 45 hengget saya yang saya sangat suka hari ini.

Kenapa suka?

Sebab comel. Selesa. Cute. Ada riben. Sebab utama murah. Primavera mana nak dapat harga bawah RM50. Kecuali ada Sale je. Last piece. Tapi, condition bagus. Sesuai pakai baju kurung, skirt, pants. Kalau pakai mini skirt pun cantik! Nak pakai kat umah kalau nak pakai mini skirt ye!



Oklah itu je nak cite!

10 comments:

linahilmin said...

memang comel!

CiKaYu said...

tq...ehehhe

Nurhayati said...

ada riben..sangat comel.
plus murah plak tu.. best2x

mJ said...

ari tu dah intai2 kasut nih tp takde saiz huhu...mmg cumel kan :D

maL.ina said...

kasut primavera smua cantik2 kn. tp kaki ku kecillll amat! ;(

Joy said...

haah..mmg cun..suka sbb x tinggi sgt n x rendah sgt kan

Ermayum said...

memang berbaloi i tak pernah jumpa primavera rm 50 ke bawah :)

fizamior said...

cantik sgt & very worth buying :))

C.e.t.O.t said...

hangiinn selalu nak beli kat primavera tapi size yg nak dah xde... huc huc

CiKaYu said...

hehehe....last piece, elok lagi conditionnye...rezeki saya aritu...tq guys.

Post a Comment