Thursday, February 11, 2010

cuti yang panjang ini

cuti yang panjang ini, ala cuma 4 hari je pun, balik kg hubby kat terengganu. risau saya, danisha still lum elok dari batuk dia. pula tu, dia ni tak suka minum air putih. puas dah pujuk minum air putih, mengaruk betul kalau saya paksa dia minum juga. anak sorang ni suka minum manis je. apa-apa pun, saya tetap bertegas minum air putih juga at least 2 cawan sehari, walaupun sampai baju dia lencun kebasahan sebab bertegang-tegang dengan dia minum air putih. mak saya sampai kata, terbalik anak kot, anak akak saya kuat minum air putih dan saya sendiri kuat minum air putih, akak saya pula tak berapa gemar minum air putih, samalah dengan danisha. keje lebih sikit ler kalau nak suh danisha minum air putih.

cuaca di terengganu kala ini panas. tengok kat webtsite MET no rain!! aduhai mencabar ni, cuaca panas dan humid. tak pelah, perhaps danisha will be fine before going back to terengganu, kesian nek ma dah lama tak jumpa danisha. good girl k.

tapi yang paling best..............dapatlah saya makan ini
nasi minyak di rusila (pic google)

my mil cook..yummy..rindu (pic google)


makan ini di seberang takir@airport (pic google)

nak melawat kedai-kedai di pasar payang..

main layang-layang di pantai batu burok




berehat nikmati lautan ciptaan ALLAH......

3 comments:

C.e.T.o.T said...

bestnyee ekk banyak pantai kat sana.. syioknyee.. huhu

CiKaYu said...

cik,
tenang minda, jiwa dan fikiran..heheh

Unknown said...

cantiknya kain batik tue.. kt kedai mana satu erk..? bestnyer dpt lepak kt pantai.. :)

Post a Comment